Élményt nyújtó funkcionalitás digitális ügyfélélmény a bankszektorban /
Dolgozatomat a digitális bankolás ügyfélélményéről készítettem. Szekunder kutatásom eredményei alapján először a marketing 4 fő szereplőjét ismertettem, akik az ügyfélélmény alapjait képezik. Ezt követően kitértem a vevői értékre, illetve ennek a színvonalbeli növeléséhez használható termékhagyma mo...
Main Author: | Koller Kata Hajnalka |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A Zalaegerszegi Törvényszék Gazdasági Hivatalának számviteli, pénzgazdálkodási, HR és informatikai rendszere
by: Koller Róbert -
A Győrvári Kaczor Kft. tevékenységének átfogó vizsgálata
by: Horváth Hajnalka -
Egy induló egyéni vállalkozás vizsgálata a tervezésre, a szervezésre és az adózási megoldásokra fókuszálva
by: Herczeg Hajnalka -
A Zalaegerszegi járásban bevezetett helyi adók és nyilvántartásuk rendszere
by: Szente Hajnalka -
Alapanyaghiány a pandémia idején
by: Vida Kata