A Pandora sikertörténete, avagy a dán ékszeróriás és a magyar vásárlói preferenciák vizsgálata
Az ékszerek mindig is különleges vonzerővel bírtak az emberek számára, az évezredek során jelentős szerepet játszottak az emberiség történetében, legyen szó vallási, szimbolikus vagy divat kiegészítőkről. Nemcsak a szépségükről és eleganciájukról ismertek, hanem az érzelmeket és a személyes stílust...
Main Author: | Jóna Rozina |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Pandora szelencéjének titka, avagy miben rejlik az "ékszernagyágyú" sikere?
by: Jóna Rozina -
Fogyasztói preferenciák a megtakarítások és a befektetések területén
by: Mudra Ágnes -
Értékből unikát, avagy a magyar tölgyfapadló gyártási folyamata
by: Mazur Timea -
A kevesebb néha több?
by: Jóna Rozina -
A diszpozíciós hatás vizsgálata a magyar pénz- és tőkepiacon
by: Fajtai Bálint