Harc a figyelemért, avagy a gerillamarketingben rejlő lehetőségek
Napjainkban lépten nyomon kommunikációs üzenetekkel találkozunk. Egyre erőteljesebb a reklámzaj, a piackutatási adatok alapján egy magyar ember akár napi 3-5 ezer reklámüzenettel is találkozhat. Nem csoda, hogy a hagyományos eszköztár mellett egyre újszerűbb technikákkal próbálják felhívni a figyelm...
Main Author: | Sebestyén János |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Harc a figyelemért, avagy a gerillamarketingben rejlő lehetőségek
by: Sebestyén János -
Partneriskolák nemzetközi együttműködésében rejlő lehetőségek
by: Hansné Vuk Veronika -
A válságban rejlő lehetőségekre is rávilágított a Fiatal Vállalkozók Estje
Published: (2022) -
A Bitcoin nyújtotta lehetőségek
by: Choma Bence -
Új felsőoktatási felvételi lehetőségek
Published: (1998)