Az ellátási láncon belül történő kommunikáció a jelenben, és a jövőben
Az ellátási lánc szervezetek összehangolt kapcsolata. Célja, hogy a termékeket keletkezésüktől a késztermékké válásig menedzseljék, míg az el nem jut végső felhasználójához. E folyamatok összehangolt munkájához elengedhetetlen a tagok között kiépített kommunikáció. Szakdolgozatom két jelentős részb...
Main Author: | Matyi Márió |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Iskola a jövőben?
by: Király Gábor, et al.
Published: (2015) -
Telemetriai rendszer fejlesztése gépjárművek kommunikációs hálózatához
by: Decsi Péter, et al.
Published: (2022) -
Ellátási lánc bemutatása az AQ Anton Kft. műanyagüzemén keresztül
by: Vörös Gergő -
A fenntartható ellátási lánc elmélete és gyakorlata Magyarországi vállalatoknál
by: Háry Aliz Lilla -
Creaweb Online Rendeléskezelő felület, mint kommunikációs eszköz
by: Toplak Tícia