A COOP üzletlánc marketingfókuszú bemutatása
Szakdolgozatom elsődleges célját a Coop üzletlánc marketingszempontú bemutatása jelentette. Ezen túlmenően választ kerestem arra is, hogy milyen külső és belső piaci tényezők tették lehetővé azt, hogy napjainkra a Coop a hazai kiskereskedelmi piac megkerülhetetlen szereplőjévé válhasson. Kíváncsi vo...
Main Author: | Vass Béla |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Georgikon Coop Zrt. hitelképessége és a hitelekből megvalósuló beruházása
by: Lázár Bálint -
Raktári folyamat elemzése, értékelés, fejlesztése a Duna Coop Korlátolt Felelősségű Társaságnál
by: Horváth Tímea -
Kiszállítási folyamat bemutatása, a Flex International Kft. egy adott projektje alapján
by: Vass Dániel Csaba -
A Galambos cégcsoport termeléskiszolgáló logisztikai folyamatainak fejlesztése
by: Vass Ádám -
A fémkereskedelemi tevékenység szabályozása az engedélyezési eljárás szemszögéből
by: Bősze Béla Gábor