A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben

Bibliographic Details
Main Author: Zsupanekné Palányi Ildikó
Format: Book Chapter
Language:No linguistic content
Published: Budapesti Gazdasági Főiskola Budapest 2007
Series:Tudományos évkönyv 2006 : Stratégiák 2007 és 2013 között
Subjects:
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 00949naa a2200229 i 4500
001 publ108
005 20210617185307.0
008 150313s2007 hu o 0|| zxx d
024 7 |a 1737246  |2 mtmt 
040 |a PEREPO PUBLIKACIO  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Zsupanekné Palányi Ildikó 
245 1 2 |a A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Ildikó Zsupanekné Palányi 
260 |a Budapesti Gazdasági Főiskola  |b Budapest  |c 2007 
300 |a 121-129 
490 0 |a Tudományos évkönyv 2006 : Stratégiák 2007 és 2013 között 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a stratégiai tervezés - stratégiai controlling 
695 |a szervezeti stratégia 
695 |a tulajdonosok (ált.) 
695 |a marketing 
856 4 0 |u https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/108/1/tek_2006_10.pdf  |z Dokumentum-elérés