A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben
Main Author: | Zsupanekné Palányi Ildikó |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Language: | No linguistic content |
Published: |
Budapesti Gazdasági Főiskola
Budapest
2007
|
Series: | Tudományos évkönyv 2006 : Stratégiák 2007 és 2013 között
|
Subjects: | |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A vállalati növekedés a vállalati életciklus-modellek tükrében
by: Zsupanekné Palányi Ildikó
Published: (2008) -
A közgazdasági Nobel-díj története, a díjazottak elméleteinek megjelenése az elméleti közgazdaságtan főiskolai oktatásában
by: Zsupanekné Palányi Ildikó
Published: (2005) -
A vállalati növekedés mérésének problematikája
by: Zsupanekné Palányi Ildikó
Published: (2010) -
A fenntartható növekedés makrogazdasági és vállalati szinten
by: Zsupanekné Palányi Ildikó
Published: (2005) -
A vállalati innovativitás finanszírozásának gyakorlati vonatkozásai
by: Antal Anita, et al.
Published: (2015)