Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre

Tanulmányomban egy hazai mikrovállalkozás webáruházát vizsgáltam meg. Felkeltet­te az érdeklődésemet, hogy egy családi vállalkozás képes­e eredményesen működtetni elektronikus üzletét, és ezzel kapcsolatban milyen javításokat lehetne eszközölni.Az első két fejezetben bemutatásra kerül az elek...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Kovács Tímea
Format: Book Chapter
Language:No linguistic content
Published: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2019
Series:Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből
Subjects:
Online Access:Dokumentum-elérés
Description
Summary:Tanulmányomban egy hazai mikrovállalkozás webáruházát vizsgáltam meg. Felkeltet­te az érdeklődésemet, hogy egy családi vállalkozás képes­e eredményesen működtetni elektronikus üzletét, és ezzel kapcsolatban milyen javításokat lehetne eszközölni.Az első két fejezetben bemutatásra kerül az elektronikus kereskedelem fogalma, a kis­ és középvállalkozások online üzleti lehetőségei és a vizsgált vállalkozás. A harma­dik fejezetben értékeltem a webáruházat webdesign és felhasználói élmény szempont­jából. Emellett keresőoptimalizálás auditot végeztem, ahol megvizsgáltam a webáruház SEO helyzetét. A Google Analytics eredmények segítségével pedig elemeztem az e­kereskedelem alakulását.Kiemelt célom volt, hogy javaslatok tegyek a weboldal hatékonyságának és eredmé­nyességének növelése érdekében, ezeket a kutatásom végén összegeztem.
Physical Description:363-386
ISBN:9786155607745