Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre

Tanulmányomban egy hazai mikrovállalkozás webáruházát vizsgáltam meg. Felkeltet­te az érdeklődésemet, hogy egy családi vállalkozás képes­e eredményesen működtetni elektronikus üzletét, és ezzel kapcsolatban milyen javításokat lehetne eszközölni.Az első két fejezetben bemutatásra kerül az elek...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Kovács Tímea
Format: Book Chapter
Language:No linguistic content
Published: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2019
Series:Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből
Subjects:
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 02037naa a2200277 i 4500
001 publ1589
005 20210617185327.0
008 191209s2019 hu o 0|| zxx d
020 |a 9786155607745 
024 7 |a 30954701  |2 mtmt 
040 |a PEREPO PUBLIKACIO  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Kovács Tímea 
245 1 0 |a Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Tímea Kovács 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2019 
300 |a 363-386 
490 0 |a Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből 
520 3 |a Tanulmányomban egy hazai mikrovállalkozás webáruházát vizsgáltam meg. Felkeltet­te az érdeklődésemet, hogy egy családi vállalkozás képes­e eredményesen működtetni elektronikus üzletét, és ezzel kapcsolatban milyen javításokat lehetne eszközölni.Az első két fejezetben bemutatásra kerül az elektronikus kereskedelem fogalma, a kis­ és középvállalkozások online üzleti lehetőségei és a vizsgált vállalkozás. A harma­dik fejezetben értékeltem a webáruházat webdesign és felhasználói élmény szempont­jából. Emellett keresőoptimalizálás auditot végeztem, ahol megvizsgáltam a webáruház SEO helyzetét. A Google Analytics eredmények segítségével pedig elemeztem az e­kereskedelem alakulását.Kiemelt célom volt, hogy javaslatok tegyek a weboldal hatékonyságának és eredmé­nyességének növelése érdekében, ezeket a kutatásom végén összegeztem. 
650 4 |a Média és kommunikáció 
695 |a EFOP 3.6.1-16-2016-00012 
695 |a e­kereskedelem 
695 |a online marketing 
695 |a webáruház 
695 |a webdesign 
695 |a SEO 
856 4 0 |u https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/1589/1/mtmt_Hallgato%CC%81i_ko%CC%88tet_intreakti%CC%81v_p363-386.pdf  |z Dokumentum-elérés