|
|
|
|
LEADER |
02756nab a2200337 i 4500 |
001 |
publ1659 |
005 |
20220226141034.0 |
008 |
220226s2016 hu o 0|| zxx d |
022 |
|
|
|a 2065-1430
|
024 |
7 |
|
|a 3074193
|2 mtmt
|
040 |
|
|
|a PEREPO PUBLIKACIO
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
1 |
|
|a Gubán Miklós
|
245 |
1 |
0 |
|a Demonstration the class, objects and inheritance concepts by software
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Miklós Gubán
|
260 |
|
|
|a Babes-Bolyai Egyetem
|c 2016
|
300 |
|
|
|a 23-34
|
490 |
0 |
|
|a Acta Didactica Napocensia
|v 9 No. 1
|
520 |
3 |
|
|a A körülöttünk lévő világ gyorsan fejlődik. Tanúi vagyunk a technológia és a kommunikáció gyors fejlődésének. Ez új kihívásokat és kötelezettségeket jelent a jövőbeli stratégiákhoz és hozzáállásokhoz. A mai operációs rendszerek és fejlesztési környezetek alkalmazzák az OOP (objektumorientált vagy objektumelvű programozás) elvét; ezért a mai fejlemények elképzelhetetlenek az operatív program használata nélkül. Az OOP és a kapcsolódó rendszer-fejlesztési módszerek ismerete és használata alapvetően fontos a tapasztalt programozók és a fejlesztők számára. Következésképpen a számítógépes tudománynak és programozásnak az OOP-on kell alapulnia. Az OOP-t el lehet kerülni az alapvető számítógépes ismeretek oktatásával; ez azonban elengedhetetlen része a programozásnak. Általánosan ismert - oktatási tapasztalatok alapján -, hogy a hagyományos szekvenciális programozás tanítása nehézségekkel néz szembe, sőt, az OOP tanítása, amely közelebb van a valósághoz, még nehezebb. Annak a ténynek az oka, hogy további elméleti és modellezési ismeretekre lenne szükség, de a hagyományos szekvenciális programozási elveket is meg kell tanítani. Megkérdezhetjük, hogy helyénvaló-e elkezdeni az OOP-oktatást az iskolákban. Vegyük figyelembe, hogy a programozás, az algoritmikus gondolkodás alapvető fontosságú. További kérdéseket vet fel, például: Milyen módszert kell alkalmazni a tanításra, hogyan tanítsuk a tanulókat a leghatékonyabb és a legrövidebb idő alatt, hogy ezt a technikát használhassák.
|
650 |
|
4 |
|a Elméleti és alkalmazott matematika
|
650 |
|
4 |
|a Közgazdasági és gazdálkodástudományok
|
695 |
|
|
|a OOP
|
695 |
|
|
|a class
|
695 |
|
|
|a object
|
695 |
|
|
|a inheritance
|
695 |
|
|
|a gamification
|
695 |
|
|
|a objektumorientált programozás (OOP)
|
695 |
|
|
|a játékosítás - gamifikáció
|
695 |
|
|
|a programozás - számítógépprogram-készítés
|
695 |
|
|
|a oktatás - képzés
|
700 |
0 |
1 |
|a Udvaros József
|e aut
|
856 |
4 |
0 |
|u https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/1659/1/article_9_1_3.pdf
|z Dokumentum-elérés
|