Demonstration the class, objects and inheritance concepts by software

A körülöttünk lévő világ gyorsan fejlődik. Tanúi vagyunk a technológia és a kommunikáció gyors fejlődésének. Ez új kihívásokat és kötelezettségeket jelent a jövőbeli stratégiákhoz és hozzáállásokhoz. A mai operációs rendszerek és fejlesztési környezetek alkalmazzák az OOP (objektumorientált vagy obj...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Gubán Miklós, Udvaros József (Author)
Format: Article
Language:No linguistic content
Published: Babes-Bolyai Egyetem 2016
Series:Acta Didactica Napocensia 9 No. 1
Subjects:
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 02756nab a2200337 i 4500
001 publ1659
005 20220226141034.0
008 220226s2016 hu o 0|| zxx d
022 |a 2065-1430 
024 7 |a 3074193  |2 mtmt 
040 |a PEREPO PUBLIKACIO  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Gubán Miklós 
245 1 0 |a Demonstration the class, objects and inheritance concepts by software  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Miklós Gubán 
260 |a Babes-Bolyai Egyetem  |c 2016 
300 |a 23-34 
490 0 |a Acta Didactica Napocensia  |v 9 No. 1 
520 3 |a A körülöttünk lévő világ gyorsan fejlődik. Tanúi vagyunk a technológia és a kommunikáció gyors fejlődésének. Ez új kihívásokat és kötelezettségeket jelent a jövőbeli stratégiákhoz és hozzáállásokhoz. A mai operációs rendszerek és fejlesztési környezetek alkalmazzák az OOP (objektumorientált vagy objektumelvű programozás) elvét; ezért a mai fejlemények elképzelhetetlenek az operatív program használata nélkül. Az OOP és a kapcsolódó rendszer-fejlesztési módszerek ismerete és használata alapvetően fontos a tapasztalt programozók és a fejlesztők számára. Következésképpen a számítógépes tudománynak és programozásnak az OOP-on kell alapulnia. Az OOP-t el lehet kerülni az alapvető számítógépes ismeretek oktatásával; ez azonban elengedhetetlen része a programozásnak. Általánosan ismert - oktatási tapasztalatok alapján -, hogy a hagyományos szekvenciális programozás tanítása nehézségekkel néz szembe, sőt, az OOP tanítása, amely közelebb van a valósághoz, még nehezebb. Annak a ténynek az oka, hogy további elméleti és modellezési ismeretekre lenne szükség, de a hagyományos szekvenciális programozási elveket is meg kell tanítani. Megkérdezhetjük, hogy helyénvaló-e elkezdeni az OOP-oktatást az iskolákban. Vegyük figyelembe, hogy a programozás, az algoritmikus gondolkodás alapvető fontosságú. További kérdéseket vet fel, például: Milyen módszert kell alkalmazni a tanításra, hogyan tanítsuk a tanulókat a leghatékonyabb és a legrövidebb idő alatt, hogy ezt a technikát használhassák. 
650 4 |a Elméleti és alkalmazott matematika 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a OOP 
695 |a class 
695 |a object 
695 |a inheritance 
695 |a gamification 
695 |a objektumorientált programozás (OOP) 
695 |a játékosítás - gamifikáció 
695 |a programozás - számítógépprogram-készítés 
695 |a oktatás - képzés 
700 0 1 |a Udvaros József  |e aut 
856 4 0 |u https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/1659/1/article_9_1_3.pdf  |z Dokumentum-elérés