Mathematical model for optimal fuel supply of international transport activity
A benzinkutak optimális kiválasztásának és az újratöltött üzemanyag mennyiségének az optimális mennyiségét a hosszú nemzetközi szállítási hurkokban nem egy központi döntéshozatali folyamat határozza meg a vállalatok továbbításakor, hanem a kamion-sofőr egyéni döntésétől függ. Ezért a kiégett fűtőany...
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | No linguistic content |
Published: |
University Politehnica Timisoara, Faculty Of Engineering Hunedoara
2016-08
|
Series: | Annals of the Faculty of Engineering Hunedoara; Hunedoara
14 No. 3 |
Subjects: | |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Summary: | A benzinkutak optimális kiválasztásának és az újratöltött üzemanyag mennyiségének az optimális mennyiségét a hosszú nemzetközi szállítási hurkokban nem egy központi döntéshozatali folyamat határozza meg a vállalatok továbbításakor, hanem a kamion-sofőr egyéni döntésétől függ. Ezért a kiégett fűtőanyag összköltsége nem optimális. E tanulmány célja, hogy kidolgozza a nemzetközi szállítási tevékenységek optimális tüzelőanyag-ellátásának tervezésére szolgáló módszert. |
---|---|
Physical Description: | 29-34 |
ISSN: | 1584-2665 |