|
|
|
|
LEADER |
01600nab a2200313 i 4500 |
001 |
publ1660 |
005 |
20220226142019.0 |
008 |
220226s2016 hu o 0|| zxx d |
022 |
|
|
|a 1584-2665
|
024 |
7 |
|
|a 3102813
|2 mtmt
|
040 |
|
|
|a PEREPO PUBLIKACIO
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
1 |
|
|a Gubán Miklós
|
245 |
1 |
0 |
|a Mathematical model for optimal fuel supply of international transport activity
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Miklós Gubán
|
260 |
|
|
|a University Politehnica Timisoara, Faculty Of Engineering Hunedoara
|c 2016-08
|
300 |
|
|
|a 29-34
|
490 |
0 |
|
|a Annals of the Faculty of Engineering Hunedoara; Hunedoara
|v 14 No. 3
|
520 |
3 |
|
|a A benzinkutak optimális kiválasztásának és az újratöltött üzemanyag mennyiségének az optimális mennyiségét a hosszú nemzetközi szállítási hurkokban nem egy központi döntéshozatali folyamat határozza meg a vállalatok továbbításakor, hanem a kamion-sofőr egyéni döntésétől függ. Ezért a kiégett fűtőanyag összköltsége nem optimális. E tanulmány célja, hogy kidolgozza a nemzetközi szállítási tevékenységek optimális tüzelőanyag-ellátásának tervezésére szolgáló módszert.
|
650 |
|
4 |
|a Elméleti és alkalmazott matematika
|
650 |
|
4 |
|a Ipari kapcsolatok
|
695 |
|
|
|a transport loop
|
695 |
|
|
|a planning
|
695 |
|
|
|a optimal fuel supply
|
695 |
|
|
|a logisztika
|
695 |
|
|
|a szállítmányozás
|
695 |
|
|
|a optimatizálás
|
695 |
|
|
|a üzemanyag
|
700 |
0 |
1 |
|a Kovács György
|e aut
|
856 |
4 |
0 |
|u https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/1660/1/out.pdf
|z Dokumentum-elérés
|