Az ügyfélkapcsolat kezelés és a marketing kapcsolata. Érdemes-e bevezetni egy bérmunkát végző termelő vállalkozásnál CRM rendszert?

Dolgozatom témájának az ügyfélkapcsolat kezelést választottam. A dolgozatom során elsődlegesen az információból, mint vállalati eszközből indultam ki, majd ezt a gondolatmenetet tovább fűzve kitértem az információs rendszerekre, valamint ezen rendszerek csoportjára. Ezek után a CRM, vagy másnéven ü...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Novák Brigitta
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Description
Summary:Dolgozatom témájának az ügyfélkapcsolat kezelést választottam. A dolgozatom során elsődlegesen az információból, mint vállalati eszközből indultam ki, majd ezt a gondolatmenetet tovább fűzve kitértem az információs rendszerekre, valamint ezen rendszerek csoportjára. Ezek után a CRM, vagy másnéven ügyfélkapcsolat kezelési rendszerekről írtam, majd próbáltam a marketinggel való kapcsolatát megvilágítani. A dolgozatom gyakorlati részében pedig egy választott cégen keresztül mutatom be az ügyfélkapcsolat kezelést, valamint a cégnél alkalmazott marketing fogásokat. Egyedi esetről van szó a cég esetében, mivel bérmunkát végez az anyavállalata számára és ebből kifolyólag a vevőinek aránya elég csekély. Éppen ezért érdekelt, hogy egy CRM rendszer bevezetése milyen változásokat hozhat a vállalkozás életében. Dolgozatom végén összegzem a megszerzett információkat, valamint konklúziót vonok le a cég számára.