Az ügyfélkapcsolat kezelés és a marketing kapcsolata. Érdemes-e bevezetni egy bérmunkát végző termelő vállalkozásnál CRM rendszert?

Dolgozatom témájának az ügyfélkapcsolat kezelést választottam. A dolgozatom során elsődlegesen az információból, mint vállalati eszközből indultam ki, majd ezt a gondolatmenetet tovább fűzve kitértem az információs rendszerekre, valamint ezen rendszerek csoportjára. Ezek után a CRM, vagy másnéven ü...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Novák Brigitta
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 01888nta a2200217 i 4500
001 dolg14260
005 20220420130159.0
008 171215suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Novák Brigitta 
245 1 3 |a Az ügyfélkapcsolat kezelés és a marketing kapcsolata. Érdemes-e bevezetni egy bérmunkát végző termelő vállalkozásnál CRM rendszert?  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Brigitta Novák 
520 3 |a Dolgozatom témájának az ügyfélkapcsolat kezelést választottam. A dolgozatom során elsődlegesen az információból, mint vállalati eszközből indultam ki, majd ezt a gondolatmenetet tovább fűzve kitértem az információs rendszerekre, valamint ezen rendszerek csoportjára. Ezek után a CRM, vagy másnéven ügyfélkapcsolat kezelési rendszerekről írtam, majd próbáltam a marketinggel való kapcsolatát megvilágítani. A dolgozatom gyakorlati részében pedig egy választott cégen keresztül mutatom be az ügyfélkapcsolat kezelést, valamint a cégnél alkalmazott marketing fogásokat. Egyedi esetről van szó a cég esetében, mivel bérmunkát végez az anyavállalata számára és ebből kifolyólag a vevőinek aránya elég csekély. Éppen ezért érdekelt, hogy egy CRM rendszer bevezetése milyen változásokat hozhat a vállalkozás életében. Dolgozatom végén összegzem a megszerzett információkat, valamint konklúziót vonok le a cég számára. 
695 |a ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat 
695 |a clienting - ügyfélközpontú marketing 
695 |a marketing 
695 |a információs rendszer 
695 |a termelés - termékelőállítás 
695 |a bérmunka 
700 2 |a Nagyné Halász Zsuzsanna  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/14260/1/nov%C3%A1k_brigitta_2018jan_titkos.pdf  |z Dokumentum-elérés