|
|
|
|
LEADER |
01888nta a2200217 i 4500 |
001 |
dolg14260 |
005 |
20220420130159.0 |
008 |
171215suuuu hu om 0|| hun d |
040 |
|
|
|a PEREPO DOLGOZAT
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a Novák Brigitta
|
245 |
1 |
3 |
|a Az ügyfélkapcsolat kezelés és a marketing kapcsolata. Érdemes-e bevezetni egy bérmunkát végző termelő vállalkozásnál CRM rendszert?
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Brigitta Novák
|
520 |
3 |
|
|a Dolgozatom témájának az ügyfélkapcsolat kezelést választottam. A dolgozatom során elsődlegesen az információból, mint vállalati eszközből indultam ki, majd ezt a gondolatmenetet tovább fűzve kitértem az információs rendszerekre, valamint ezen rendszerek csoportjára. Ezek után a CRM, vagy másnéven ügyfélkapcsolat kezelési rendszerekről írtam, majd próbáltam a marketinggel való kapcsolatát megvilágítani. A dolgozatom gyakorlati részében pedig egy választott cégen keresztül mutatom be az ügyfélkapcsolat kezelést, valamint a cégnél alkalmazott marketing fogásokat. Egyedi esetről van szó a cég esetében, mivel bérmunkát végez az anyavállalata számára és ebből kifolyólag a vevőinek aránya elég csekély. Éppen ezért érdekelt, hogy egy CRM rendszer bevezetése milyen változásokat hozhat a vállalkozás életében. Dolgozatom végén összegzem a megszerzett információkat, valamint konklúziót vonok le a cég számára.
|
695 |
|
|
|a ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat
|
695 |
|
|
|a clienting - ügyfélközpontú marketing
|
695 |
|
|
|a marketing
|
695 |
|
|
|a információs rendszer
|
695 |
|
|
|a termelés - termékelőállítás
|
695 |
|
|
|a bérmunka
|
700 |
2 |
|
|a Nagyné Halász Zsuzsanna
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/14260/1/nov%C3%A1k_brigitta_2018jan_titkos.pdf
|z Dokumentum-elérés
|