Az ügyfélkapcsolat kezelés és a marketing kapcsolata. Érdemes-e bevezetni egy bérmunkát végző termelő vállalkozásnál CRM rendszert?
Dolgozatom témájának az ügyfélkapcsolat kezelést választottam. A dolgozatom során elsődlegesen az információból, mint vállalati eszközből indultam ki, majd ezt a gondolatmenetet tovább fűzve kitértem az információs rendszerekre, valamint ezen rendszerek csoportjára. Ezek után a CRM, vagy másnéven ü...
Main Author: | Novák Brigitta |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Keresik a végzős diákokat
Published: (1998) -
Végzős főiskolások saját pályaválasztási döntésükről
by: Takáts Sándor
Published: (2002) -
Tudományos munkát végző zalaegerszegi egyetemistákat köszöntöttek
by: Arany Horváth Zsuzsa
Published: (2023) -
Controlling gyakorlata egy termelő vállalatnál
by: Kosár Lajos -
Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
by: Molnár Henriett