Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
A szakdolgozatomban az ügyfélélmény szerepét vizsgáltam meg a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban. Az ügyfélélmény ápolása, a pozitív ügyfélélmény napjainkban elengedhetetlen a kiváló üzleti eredmények eléréséhez. Az ügyfelek elégedettségének a növekedése árbevétel-emelkedéssel járhat, ezért a legt...
Main Author: | Májer Bence |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az ügyfélélmény szerepe az OTP bank ügyfélkiszolgálásban
by: Rákos Ramóna -
Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében
by: Balázs Bence Ferenc -
Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében
by: Balázs Bence Ferenc -
A frontvonal értéke a banki ügyfélkiszolgálásban, fókuszban a CIB Bank gyakorlata
by: Molnár Zita -
A logisztika és a marketing szerepe a szállodai ügyfélkiszolgálásban
by: Orbán Szabolcs