A banki CRM rendszerek értékesítést támogató szerepe
A dolgozatom témájának kiválasztásakor olyan területet kerestem, ahol ötvözni tudom a képzésen tanultakat a szakmai tapasztalataimmal. A sok éves, pénzintézeteknél eltöltött, értékesítési területen szerzett gyakorlatom és a logisztika között kutattam a kapcsolatot. Innen már egyenes út vezetett az ü...
Main Author: | Antal Katalin |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A CRM-rendszerek hatékonyságának vizsgálata a banki gyakorlatban
by: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2015) -
CRM rendszerek felértékelődő szerepe - a bevezetés lehetőségei a KöBE biztosítónál
by: Horváth Ádám -
Tervezést támogató informatikai eszközök, fejlesztési javaslatok
by: Kovács Milán -
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
by: Májer Bence -
Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében
by: Balázs Bence Ferenc