Terítéken a mindennapi pénzügyek panaszai
A szakdolgozatom során nagy hangsúlyt fektettem annak kiemelésére, hogy az ügyfelektől beérkező panasz ajándék a bankok számára. A megfelelő és hatékony panaszkezeléssel a bankok lojálissá tehetik ügyfeleiket, illetve a panaszok folyamatos nyomon követésével fejleszthetik, javíthatják a szolgáltatás...
Main Author: | Katafay Kinga |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Pénzügyek egy érintésre, avagy terítéken a mobilbankolás
by: Mándli Eszter -
Védelmi Kerekasztal a mindennapi biztonságért
Published: (2023) -
A mesterséges intelligencia szerepe a mindennapi életben
by: Katonka Zsolt -
FinTech – A digitális pénzügyek legújabb generációja
by: Sényi Áron -
Terítéken a bankgarancia, avagy a bankgarancia sokszínű arca a gyakorlatban
by: Budai Bernadett