A fogyasztói magatartás vizsgálata az online környezetben
A vásárlás gyakran időigényes tevékenység, de az internet megjelenésével a vállalkozások kaptak egy új piaci lehetőséget termékeik, szolgáltatásaik eladására, hiszen napjainkban már majdnem minden árucikkfajtát megvásárolhatunk a világhálón keresztül. Az online értékesítésben különösen fontos a fogy...
Main Author: | Kocsi Dóra |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A fogyasztói magatartás változásának finanszírozói szemléletű vizsgálata
by: Lendvay Petronella -
A fogyasztói magatartás és vevői élmény bemutatása a Könyvtündér Webáruházon keresztül
by: Farkas Boglárka -
IT Projektek menedzselése nagyvállalati környezetben
by: Baka András -
A Baki Közös Önkormányzati Hivatal felépítése, működése önkormányzati környezetben
by: Kámán Noémi -
Márkaépítés, fogyasztói árak
by: Arany Horváth Zsuzsa
Published: (2022)