Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
A záródolgozatomban az ügyfélélményt és az ügyfélkapcsolatot mutattam be az OTP Bankon keresztül. Ahhoz, hogy egy vállalat sikeres legyen, ismernie kell az ügyfeleinek igényeit és azokat megfelelően ki kell elégítenie. A vevők megtartása sok stratégiai lépéssel jár, és ahhoz hogy a vállalat megtarts...
Main Author: | Molnár Henriett |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az ügyfélélmény szerepe az OTP bank ügyfélkiszolgálásban
by: Rákos Ramóna -
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
by: Májer Bence -
Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében
by: Balázs Bence Ferenc -
Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében
by: Balázs Bence Ferenc -
Ügyfélélmény és digitális ügyfélélmény trendek, s azok elemzése az Aegon Magyarország Zrt.-nél
by: Sebestyén Laura