A Zalavíz Zrt. fogyasztói elégedettség vizsgálata a szolgáltatás-minőség tükrében
A fogyasztói elégedettség elérése napjainkban a vállalatok egyik legfontosabb célkitűzése. A termékek és szolgáltatások tömegtermelésének és tömegmarketingjének következtében térben, időben eltávolodtak egymástól. A tömegtermelés beköszöntével, az elosztási csatornák kialakulásával a fogyasztók egyr...
Main Author: | Sándor Ágnes |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
by: Németh Martina -
Munkaerőgazdálkodás a ZALAVÍZ ZRt.-nél
by: Horváth Nikoletta -
Vállalatértékelés a Zalavíz Zrt-nél
by: Vadvári-Kiss Melinda -
A Zalavíz Zrt. készletgazdálkodási rendszere
by: Komáromi Klaudia -
A fogyasztói magatartás változásának finanszírozói szemléletű vizsgálata
by: Lendvay Petronella