CRM rendszerek felértékelődő szerepe - a bevezetés lehetőségei a KöBE biztosítónál
témaválasztáson során olyan kérdéskört szerettem volna jobban megvizsgálni, amely jelen van a mindennapjainkban és kapcsolódik a munkavégzésemhez. Közel 15 éve dolgozom a biztosítónál ügyfélszolgálati területen, ezért véleményem szerint az ügyfélkapcsolat menedzsment ideális választás volt számomra....
Main Author: | Horváth Ádám |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A banki CRM rendszerek értékesítést támogató szerepe
by: Antal Katalin -
Premier KoLLeague darts verseny
Published: (2023) -
A CRM-rendszerek hatékonyságának vizsgálata a banki gyakorlatban
by: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2015) -
A CRM rendszer lehetőségei egy fogászati klinika gyakorlatában
by: Varga-Tóth Melissza -
Bevezetés a virtuális valóság és a szenzorok világában
by: Guzsvinecz Tibor
Published: (2022)