Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában
Záródolgozatomban a hazai kis-és középvállalkozások online jelenlétét szándékoztam ismertetni a szakmai gyakorlati cégem – Göcsej Ép-Ker Kft. – tapasztalati alátámasztása együttesével.Dolgozatom első részében a 2020-as piaci trendekkel, egy aktuális helyzetjelentéssel indítottam ami a marketing téma...
Main Author: | Zsiga Dominika |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Marketingkommunikáció a szombathelyi Logiscool vonatkozásában
by: Gaál Enikő -
Mikro-, kis- és középvállalkozások támogatása
by: Miszori Dóra -
Kis- és középvállalkozások finanszírozási döntései
by: Hosszú Regina -
A kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei
by: Sütő Viktória -
A kis- és középvállalkozások lehetséges és jövőbeni finanszírozási lehetőségei
by: Eke Melinda