Az ügyfél-elégedettség szerepe Bankunknál
Összességében elmondható, hogy kutatásom eredményesen zárult, hiszen felvetésem bebizonyosodott, miképpen valóban fontos szerepet tölt be az emberek életében a digitális bankolás, és ennél is fontosabb mind a bank, mind az ügyfél részére, hogyha igénybe vesznek valamilyen szolgáltatást, akkor ott me...
Main Author: | Ujj Fanni |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
by: Németh Martina -
A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye
by: Kardos Balázs -
Munkavállalói elégedettség vizsgálata az Autóipari Próbapálya Zala Kft.-nél
by: Rohonczi Dóra -
A Zalavíz Zrt. fogyasztói elégedettség vizsgálata a szolgáltatás-minőség tükrében
by: Sándor Ágnes -
A Bak és Vidéke Takarékszövetkezet kis- és középvállalkozó ügyfeleinek elégedettség mérése
by: Kulcsár Adél