A fogyasztói magatartás és vevői élmény bemutatása a Könyvtündér Webáruházon keresztül
Véleményem szerint a könyvek szeretete időtálló és nemtől, kortól, nemzetiségtől, stb. függetlenül rengeteg ember él ennek a hobbinak, mint például jómagam is. A személyes vásárlás mellett egyre nagyobb teret kapnak a különböző online beszerzési lehetőségek is, így napjainkban sokkal könnyebb helyze...
Main Author: | Farkas Boglárka |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A fogyasztói magatartás változásának finanszírozói szemléletű vizsgálata
by: Lendvay Petronella -
A fogyasztói magatartás vizsgálata az online környezetben
by: Kocsi Dóra -
Játék, szórakozás, élmény –avagy a pápai játékfesztivál
by: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019) -
Márkaépítés, fogyasztói árak
by: Arany Horváth Zsuzsa
Published: (2022) -
EDI kapcsolat kialakítása vevői oldalon a Flextronics International Kft.-nél
by: Kerkai Szilárd