Az emberi tényező szerepe a szolgáltatásokban

Manapság egyre gyakrabban hallhatjuk különböző híradásokban és fórumokon, hogy a fejlett országok GDP-jének már kétharmadát teszik ki a szolgáltatások. Ez maga után vonja, hogy az aktív korúak többsége is a tercier szektorban dolgozik. Ezért tartottam fontosnak megvizsgálni, hogy az ezen a területen...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Jóna Péter
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Description
Summary:Manapság egyre gyakrabban hallhatjuk különböző híradásokban és fórumokon, hogy a fejlett országok GDP-jének már kétharmadát teszik ki a szolgáltatások. Ez maga után vonja, hogy az aktív korúak többsége is a tercier szektorban dolgozik. Ezért tartottam fontosnak megvizsgálni, hogy az ezen a területen, azon belül a frontvonalon dolgozóknak milyen kompetenciákkal és tulajdonságokkal kell rendelkezniük a magas szintű szolgáltatásélmény nyújtása érdekében. Ebből a felvetésből kiindulva vizsgálom az emberi tényező szerepét és értékét a szolgáltatásokban.