Az emberi tényező szerepe a szolgáltatásokban
Manapság egyre gyakrabban hallhatjuk különböző híradásokban és fórumokon, hogy a fejlett országok GDP-jének már kétharmadát teszik ki a szolgáltatások. Ez maga után vonja, hogy az aktív korúak többsége is a tercier szektorban dolgozik. Ezért tartottam fontosnak megvizsgálni, hogy az ezen a területen...
Main Author: | Jóna Péter |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Csalódásmenedzsment az online szolgáltatásokban
by: Nérel Eleonóra, et al. -
Munkaerőbiztosítás, integrálás és motiválás szerepe az emberi erőforrás menedzsment területén
by: Németh Benjámin Csaba -
A Tungsram Operations Kft. emberi erőforrás gazdálkodása
by: Jász Péter -
Emberi erőforrás gazdálkodás a Zalavíz Zrt.-nél
by: Balogh Anita -
A vállalat emberi erőforrás gazdálkodása, bér- és létszámgazdálkodásának jellemzői, informatikai támogatása
by: Lukács Attila