Az emberi tényező szerepe a szolgáltatásokban

Manapság egyre gyakrabban hallhatjuk különböző híradásokban és fórumokon, hogy a fejlett országok GDP-jének már kétharmadát teszik ki a szolgáltatások. Ez maga után vonja, hogy az aktív korúak többsége is a tercier szektorban dolgozik. Ezért tartottam fontosnak megvizsgálni, hogy az ezen a területen...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Jóna Péter
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 01537nta a2200241 i 4500
001 dolg26195
005 20231025123324.0
008 231025suuuu hu o 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Jóna Péter 
245 1 3 |a Az emberi tényező szerepe a szolgáltatásokban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Péter Jóna 
520 3 |a Manapság egyre gyakrabban hallhatjuk különböző híradásokban és fórumokon, hogy a fejlett országok GDP-jének már kétharmadát teszik ki a szolgáltatások. Ez maga után vonja, hogy az aktív korúak többsége is a tercier szektorban dolgozik. Ezért tartottam fontosnak megvizsgálni, hogy az ezen a területen, azon belül a frontvonalon dolgozóknak milyen kompetenciákkal és tulajdonságokkal kell rendelkezniük a magas szintű szolgáltatásélmény nyújtása érdekében. Ebből a felvetésből kiindulva vizsgálom az emberi tényező szerepét és értékét a szolgáltatásokban. 
695 |a szolgáltatás - szolgáltatások 
695 |a emberi erőforrás - munkaerő - HR 
695 |a emberi erőforrás menedzsment - humán erőforrás menedzsment - HRM 
695 |a belső marketing 
695 |a wellbeing 
695 |a e-ügyintézés - elektronikus ügyintézés - online ügyintézés 
695 |a holisztikus marketing 
695 |a marketing - értékesítés 
700 2 |a Balázsné Lendvai Marietta  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26195/1/j%C3%B3na_p%C3%A9ter_2018TDK.pdf  |z Dokumentum-elérés