|
|
|
|
LEADER |
01537nta a2200241 i 4500 |
001 |
dolg26195 |
005 |
20231025123324.0 |
008 |
231025suuuu hu o 0|| hun d |
040 |
|
|
|a PEREPO DOLGOZAT
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a Jóna Péter
|
245 |
1 |
3 |
|a Az emberi tényező szerepe a szolgáltatásokban
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Péter Jóna
|
520 |
3 |
|
|a Manapság egyre gyakrabban hallhatjuk különböző híradásokban és fórumokon, hogy a fejlett országok GDP-jének már kétharmadát teszik ki a szolgáltatások. Ez maga után vonja, hogy az aktív korúak többsége is a tercier szektorban dolgozik. Ezért tartottam fontosnak megvizsgálni, hogy az ezen a területen, azon belül a frontvonalon dolgozóknak milyen kompetenciákkal és tulajdonságokkal kell rendelkezniük a magas szintű szolgáltatásélmény nyújtása érdekében. Ebből a felvetésből kiindulva vizsgálom az emberi tényező szerepét és értékét a szolgáltatásokban.
|
695 |
|
|
|a szolgáltatás - szolgáltatások
|
695 |
|
|
|a emberi erőforrás - munkaerő - HR
|
695 |
|
|
|a emberi erőforrás menedzsment - humán erőforrás menedzsment - HRM
|
695 |
|
|
|a belső marketing
|
695 |
|
|
|a wellbeing
|
695 |
|
|
|a e-ügyintézés - elektronikus ügyintézés - online ügyintézés
|
695 |
|
|
|a holisztikus marketing
|
695 |
|
|
|a marketing - értékesítés
|
700 |
2 |
|
|a Balázsné Lendvai Marietta
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26195/1/j%C3%B3na_p%C3%A9ter_2018TDK.pdf
|z Dokumentum-elérés
|