Kormányablak az ügyfelek szemüvegén keresztül
Az előbbi sorokat Magyarország történelmének egyik legnagyobb közigazgatás-szervezője fogalmazta meg, aki egy olyan stratégián dolgozott, melynek középpontjában mindig az ember áll. Ezért is fordulhatott elő, hogy Magyarország Kormánya 2011-ben róla nevezte el a közigazgatás-fejlesztési programját....
Main Author: | Jóna Péter |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Kormányablak az ügyfelek szemüvegén keresztül
by: Jóna Péter -
Digitális átállás kihívásai a Kormányablaknál, fókuszban az ügyfelek
by: Soós Tamara -
A Nagykanizsai és Zalaegerszegi Kormányablakok összehasonlítása ügykörök és ügyfelek alapján
by: Tóth Szilvia -
OBA és BEVA, mint védőhálók – vajon ismerik-e az ügyfelek a bennük rejlő lehetőségeket?
by: Kovács Roland -
Az emberi tényező szerepe a szolgáltatásokban
by: Jóna Péter