Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében

Napjaink rohanó világában az ügyfélélmény fenntartásához és eléréséhez a szolgáltatás magas szintű minősége, az ügyintézők szakértelme és segítőkészsége, a kedvező árazás, avagy a bank hírneve mellett egyre inkább előtérbe kerül az időtényező szerepe is a banki szektorban. Egyre többször hallhatjuk...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Balázs Bence Ferenc
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 02404nta a2200277 i 4500
001 dolg26221
005 20231106132923.0
008 231106suuuu hu o 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Balázs Bence Ferenc 
245 1 3 |a Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Bence Ferenc Balázs 
520 3 |a Napjaink rohanó világában az ügyfélélmény fenntartásához és eléréséhez a szolgáltatás magas szintű minősége, az ügyintézők szakértelme és segítőkészsége, a kedvező árazás, avagy a bank hírneve mellett egyre inkább előtérbe kerül az időtényező szerepe is a banki szektorban. Egyre többször hallhatjuk ugyanis, hogy az emberek egyre kevésbé tolerálják azt, ha feleslegesen várakoztatják őket vagy az ügyintézés túl sokáig tart, hiszen az idő szorításában minden egyes perc akár aranyat érhet. Ezért az emberek egyre inkább igénylik azon szolgáltatásokat, melyek nem csak idő takarítanak meg, hanem élményt is biztosítanak számukra, s akár ezért hajlandóak magasabb árat is fizetni vagy éppen az adott szolgáltatót lecserélni. Nem véletlen, hogy a bankszektorban is egyre inkább haladunk az online ügyintézés világa felé, hiszen az emberek nagy része szinte már csak az online térben intézi bankügyleteit, amely által rengeteg időt takarítanak meg, kikerülve a hosszú várakozási, ügyintézési és utazási időket, procedúrákat. Az idő szinte minden szektorban kiemelten fontos, különösen a bankszektorban, hiszen hetente vagy akár naponta is szükséges a pénzügyeinket kezelni. Nem meglepő tehát, hogy egyre több nemzetközi és hazai kutatás, szakirodalom is e szektort helyezi a fókuszába és vizsgálja, hiszen az idő, mint meghatározó tényező talán itt jelenik meg a legkomolyabban. 
695 |a ügyfélélmény 
695 |a bank - bankügy 
695 |a trend 
695 |a élményteremtés 
695 |a értékteremtés 
695 |a vevő érték 
695 |a lojalitás 
695 |a elégedettség 
695 |a időfaktor 
695 |a kockázatelemzés - kockázatkezelés 
695 |a kockázat - kockázatvállalás 
700 1 |a Palányi Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26221/1/bal%C3%A1zs_bence_2020TDK.pdf  |z Dokumentum-elérés