Ügyfélmenedzsment a versenyszférában. A retail frontvonal jövőbeni kihívásai.
A szakdolgozatomnak a témaválasztása számomra egyértelmű volt. Közel három éve dolgozom a Vodafone Magyarországnál. Ez idő alatt sikerült elsajátítanom az ügyfélszolgálati folyamatokat és az értékesít. Telekommunikációs szektorban rendkívül fontos az ügyfélélmény, hogy az ügyfél milyen benyomást sze...
Main Author: | Ongai Tímea |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Ügyfélmenedzsment a közszférában - A frontvonal hangja
by: Ódor Ágnes -
A munkaerő kölcsönzés gazdasági és szervezeti előnyei a versenyszférában
by: Balaton Eszter Nauzika -
Az ügyfélmenedzsment szerepe a Hevesi Sándor Színház gyakorlatában
by: Balogh Adél -
A kis- és középvállalkozások lehetséges és jövőbeni finanszírozási lehetőségei
by: Eke Melinda -
A controlling jelenlegi és jövőbeni szerepe egy vállalkozás gyakorlatában
by: Fuisz-Nagy Edina