A coaching szerepe a dolgozói élmény megteremtésében
Az elmúlt évtizedekben a globális gazdaság és technológiai fejlődés jelentős mértékben átalakította a munkahelyi környezetet és az ott dolgozók elvárásait. A hagyományos, hierarchikus szervezeti struktúrák egyre inkább átalakulnak, teret adva az emberközpontúbb, rugalmasabb és fejlesztésorientált me...
Main Author: | Gaál Ádám |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében
by: Balázs Bence Ferenc -
Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében
by: Balázs Bence Ferenc -
Játék, szórakozás, élmény –avagy a pápai játékfesztivál
by: Formádi Katalin, et al.
Published: (2019) -
A Bagodi Hivatal dolgozói állományának elemzése
by: Egyed Zsófia Judit -
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
by: Németh Martina