A közösségi média platformok hatása az ifjúsági korosztályok vásárlási szokásaira
A közösségi média az elmúlt évek egyik legmeghatározóbb társadalmi és technológiai változása, amely alapvetően átalakította a kommunikáció, a fogyasztói magatartás és a vásárlási döntéshozatal mechanizmusait, különösen a 16–29 éves korosztály körében. Szakdolgozatomban azt vizsgáltam, hogyan befolyá...
Main Author: | Rónási Réka |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A közösségi média veszélyes üzem
by: Bánfi Kati
Published: (2023) -
Az online közösségi média térhódítása és újdonságai
by: Sós Ivett -
A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában
by: Puskás Vivien -
A közösségi finanszírozás helyzete Magyarországon
by: Bacsi Mihály -
A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában
by: Puskás Vivien