Az ügyfélmenedzsment szerepe a Hevesi Sándor Színház gyakorlatában
Szakdolgozatom megírására 2 tényező ösztönzött, egyrészről szakmai, másrészről pedig személyes. Szakmainak megfelelően a főiskolán Közcélú szervezetek menedzsmentje című tantárgy során szerzett ismereteket említeném meg. A tantárgy keretében megismerkedhettem a szolgáltatásmarketing illetve ügyfélme...
Main Author: | Balogh Adél |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A színházak számviteli elszámolásának sajátosságai a Hevesi Sándor Színház példáján keresztül
by: Némethné Andor Katalin -
Hevesi Sándor Színház mint költségvetési szerv vagyoni és pénzügyi helyzetének értékelése a 2017-2019-es években
by: Pálfi Nóra -
Ügyfélmenedzsment a közszférában - A frontvonal hangja
by: Ódor Ágnes -
Free English Club - Kőrösi Csoma Sándor útján két keréken
Published: (2024) -
Fogyasztási hitelek szerepe az OTP Bank gyakorlatában
by: Kövesi János