Ügyfélmenedzsment a közszférában - A frontvonal hangja
A 2010-es év fontos állomás volt a magyar közigazgatás történetében. A területi államigazgatási szerveknek jelentős része integrálódott és 2011. január 1-jén létrejöttek a fővárosi és megyei kormányhivatalok, amelyek a közigazgatási hivataloknak jogutódjai. A törvényhozó a reform keretében célul tűz...
Main Author: | Ódor Ágnes |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az ügyfélmenedzsment szerepe a Hevesi Sándor Színház gyakorlatában
by: Balogh Adél -
A frontvonal értéke a banki ügyfélkiszolgálásban, fókuszban a CIB Bank gyakorlata
by: Molnár Zita -
Az EDI technológia alkalmazása és felmerülő problémái fókuszban a Flextronics International Kft. beszerzési logisztikája
by: Ódor Bettina -
Haladni a korral? Mi segítünk! - A digitális oktatás és az E-learning túlélési kézikönyve [nemcsak tanároknak]
by: Ódor Bettina, et al. -
Fogyasztói preferenciák a megtakarítások és a befektetések területén
by: Mudra Ágnes