Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
Szakmai gyakorlatomat Zalaegerszegen a Groupama Biztosító Zrt.-nél töltöttem. Lehetőséget kaptam arra, hogy átlássam a cég működését és segíthessem munkájukat. Ez idő alatt több területbe betekintést nyerhettem, s bekapcsolódhattam az egyes munkafolyamatokba. Minden megbeszélésen, s fórumon érzékelt...
Main Author: | Németh Martina |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az ügyfél-elégedettség szerepe Bankunknál
by: Ujj Fanni -
A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye
by: Kardos Balázs -
A Zalavíz Zrt. fogyasztói elégedettség vizsgálata a szolgáltatás-minőség tükrében
by: Sándor Ágnes -
Munkavállalói elégedettség vizsgálata az Autóipari Próbapálya Zala Kft.-nél
by: Rohonczi Dóra -
A munkavállalói elégedettség és elkötelezettség vizsgálata a Flextronics International Kft.-nél
by: Nagy Barbara