A játékosítás alkalmazásának lehetőségei az üzleti életben
A gamification kifejezést egy brit programozó, Nick Pelling alkotta meg 2002-ben. A magyar szóhasználatban játékosításként vagy szószerinti átvétellel gamifikációként említik, melynek lényege a játékelemek felhasználása az élet játékon kívüli területein. Azonban a játék és az ember ősi kapcsolatára...
Main Author: | Tóth Veronika |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az online marketing világa – alkalmazásának lehetőségei
by: Kártyás Krisztina -
A játékosítás gyakorlati alkalmazása, különös tekintettel a teljesítményértékelésre és ösztönzésre
by: Tóth Veronika -
A mesterséges intelligencia szerepe a mindennapi életben
by: Katonka Zsolt -
Sport – coaching – üzleti siker
by: Takács Dávid -
Üzleti angol pénzügyi kitekintéssel
by: Hadászi Ágnes Melinda, et al.
Published: (2021)