Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában

A vállalatok számára kiemelkedően fontos, hogy megtartsák ügyfeleiket. A fogyasztók megtartása, elégedettsége és lojalitása a vállalat nyereségének kulcsa. Az ügyfelek igényeinek megváltozása, kiszélesedése, valamint a változások felismerése és a szükségletek kielégítése azonban jelentős kihívást ok...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Horváth Krisztina
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 03269nta a2200217 i 4500
001 dolg9821
005 20210614185418.0
008 170105suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Horváth Krisztina 
245 1 0 |a Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Krisztina Horváth 
520 3 |a A vállalatok számára kiemelkedően fontos, hogy megtartsák ügyfeleiket. A fogyasztók megtartása, elégedettsége és lojalitása a vállalat nyereségének kulcsa. Az ügyfelek igényeinek megváltozása, kiszélesedése, valamint a változások felismerése és a szükségletek kielégítése azonban jelentős kihívást okoz a cégek számára. A változó trendek, magatartásformák megkívánják, hogy a termelő és szolgáltató vállalatok felismerjék az új elvárásokat és ezeket szem előtt tartva olyan marketing szemléletet alkalmazzanak, amely kielégíti az ügyféligényeket. A versenyhelyzet kialakulása miatt- főként a szolgáltató szektorban – olyan szolgáltatásokat szükséges nyújtani, amelyek növelik az ügyfélélményt és az elégedettséget. Az OTP Bank vezetői felismerték, hogy a piacon elfoglalt előkelő helyük, csak akkor biztosított, ha képesek ügyfeleik megtartására, illetve új ügyfelek megszerzésére. Ennek érdekében innovatív szervezetet hoztak létre, illetve olyan szolgáltatásokat, termékeket kínálnak, melyek minden generáció számára elérhetőek, biztonságosak és megfelelnek az ügyfelek igényeinek. A banknál történt arculatváltás a leendő generációk számára is biztonságot, fejlettséget, elégedettséget kíván sugározni. A szervezetben létrehozott új munkakörök – az ügyféltér-menedzseri és ügyféltér munkatársi – bevezetésével elsődleges célja, hogy minden bankfiók az ügyfelek kéréseit figyelembe véve, az elégedettség maximalizálásával megőrizze a bankszektorban elfoglalt helyét. A bank CRM rendszere az ország egyik legjobb ügyfélkezelési szoftvere, melyet úgy dolgoztak ki, hogy a lehető legnagyobb segítséget nyújtsa az ügyintézők számára az ügyfelek kiszolgálásában. A programban rögzített adatok alapján a bank munkatársai mindig a legmegfelelőbb szolgáltatást vagy terméket tudják kínálni az ügyfelek számára. Az újabb generációk szükségleteinek kielégítése kiemelkedő jelentőségű a bank számára. A modern fejlesztésekkel, felhasználó barát internetes felületekkel, mobil applikációkkal a fiatalok igényeit is igyekszik teljes körűen kiszolgálni. Szakdolgozatomban a fentiek bemutatására vállalkoztam a cégnél eltöltött szakmai gyakorlaton szerzett tapasztalatok alapján. 
695 |a ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat 
695 |a ügyfélpanasz-kezelés - fogyasztói panaszkezelés 
695 |a menedzserek - vezetők 
695 |a bankszolgáltatás 
695 |a online bankszolgáltatás - internet bankszolgáltatás 
695 |a OTP Bank (Nyrt., korábban Rt.) 
700 2 |a Zsupanekné Palányi Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/9821/1/horv%C3%A1th_krisztina_2017jan_titkos.pdf  |z Dokumentum-elérés