Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
A vállalatok számára kiemelkedően fontos, hogy megtartsák ügyfeleiket. A fogyasztók megtartása, elégedettsége és lojalitása a vállalat nyereségének kulcsa. Az ügyfelek igényeinek megváltozása, kiszélesedése, valamint a változások felismerése és a szükségletek kielégítése azonban jelentős kihívást ok...
Main Author: | Horváth Krisztina |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Magánszemélyek lakáscélú állami támogatása az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
by: Karsai Krisztina -
A vállalkozásfinanszírozás az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
by: Binder Alexandra -
Lakáscélú állami támogatások igénylésének folyamata az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
by: Magyar Zsófia -
Az innováció lehetőségei az OTP Bank Nyrt. vonatkoztatásában
by: Szimeiszter Barbara -
Az OTP Bank Nyrt. önkormányzati üzletágának átfogó ismertetése
by: Fóris Brigitta