Haszon a hibából? – Paradoxon a panaszkezelés területén
A szakdolgozatom témáját egy általam kedvelt menedzsment területről választottam, ami a panaszmenedzsment. Álljunk a „pult” bármely oldalán mindenkinek fontos, hogy a termék vagy szolgáltatás melynek értékesítése történik, tökéletesen megfeleljenek az elvárásoknak. A vevő boldogsága és elégedettsége...
Main Author: | Lóránt Eszter |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A költség-haszon elemzés alkalmazása önkéntes programokra
by: Solt Katalin, et al.
Published: (2015) -
Fenntarthatóság megvalósulása a sport területén
by: Bella Dániel
Published: (2021) -
Betegek terápiás preferenciáinak feltárása és ellátásának javítása conjoint analízissel és költség-haszon elemzéssel
by: Koppány Krisztián
Published: (2016) -
Digitális forradalom a könyvelés és adózás területén
by: Kalamár Ramóna -
Fogyasztói preferenciák a megtakarítások és a befektetések területén
by: Mudra Ágnes