Digitális ügyfélélmény-menedzsment

A tananyag célja bevezetni az olvasót az élményteremtés kihívásokkal teli világába, megismertetni a főbb fogalmakat, a kapcsolódó modelleket, s a nélkülözhetetlen segítőtársként funkcionáló CRM rendszereket, amelyeknek a szolgáltatásoknál kiemelt szerepük van a hosszú távú kapcsolatok kialakításában...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Balázsné Lendvai Marietta
Format: Kit
Language:No linguistic content
Published: 2021
Subjects:
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 01446npc a2200241 i 4500
001 tana18
005 20220222072105.0
008 220204s2021 hu o 0|| zxx d
040 |a PEREPO TANANYAG  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Balázsné Lendvai Marietta 
245 1 0 |a Digitális ügyfélélmény-menedzsment  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Marietta Balázsné Lendvai 
246 1 0 |a Digital customer experience management  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
520 3 |a A tananyag célja bevezetni az olvasót az élményteremtés kihívásokkal teli világába, megismertetni a főbb fogalmakat, a kapcsolódó modelleket, s a nélkülözhetetlen segítőtársként funkcionáló CRM rendszereket, amelyeknek a szolgáltatásoknál kiemelt szerepük van a hosszú távú kapcsolatok kialakításában. A 3. fejezet mindezt kiegészíti olyan gyakorlati fortélyokkal, amelyek iránytűként szolgálhatnak mind az egyetemi hallgatók, mind pedig a különböző ágazatokban tevékenykedő vállalkozások számára. 
650 4 |a Gazdálkodás és menedzsment 
650 4 |a Digitális társadalmi innovációi 
695 |a ügyfélszolgálat 
695 |a ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) 
695 |a digitális szolgáltatás 
695 |a ügyfélélmény 
695 |a élménymenedzsment 
856 4 0 |u https://perepo-tananyag.uni-pannon.hu/id/eprint/18/1/digitalis_ugyfelelmeny_isbn_978-963-396-201-5.zip  |z Dokumentum-elérés