|
|
|
|
LEADER |
01446npc a2200241 i 4500 |
001 |
tana18 |
005 |
20220222072105.0 |
008 |
220204s2021 hu o 0|| zxx d |
040 |
|
|
|a PEREPO TANANYAG
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
2 |
|
|a Balázsné Lendvai Marietta
|
245 |
1 |
0 |
|a Digitális ügyfélélmény-menedzsment
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Marietta Balázsné Lendvai
|
246 |
1 |
0 |
|a Digital customer experience management
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|c 2021
|
520 |
3 |
|
|a A tananyag célja bevezetni az olvasót az élményteremtés kihívásokkal teli világába, megismertetni a főbb fogalmakat, a kapcsolódó modelleket, s a nélkülözhetetlen segítőtársként funkcionáló CRM rendszereket, amelyeknek a szolgáltatásoknál kiemelt szerepük van a hosszú távú kapcsolatok kialakításában. A 3. fejezet mindezt kiegészíti olyan gyakorlati fortélyokkal, amelyek iránytűként szolgálhatnak mind az egyetemi hallgatók, mind pedig a különböző ágazatokban tevékenykedő vállalkozások számára.
|
650 |
|
4 |
|a Gazdálkodás és menedzsment
|
650 |
|
4 |
|a Digitális társadalmi innovációi
|
695 |
|
|
|a ügyfélszolgálat
|
695 |
|
|
|a ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM)
|
695 |
|
|
|a digitális szolgáltatás
|
695 |
|
|
|a ügyfélélmény
|
695 |
|
|
|a élménymenedzsment
|
856 |
4 |
0 |
|u https://perepo-tananyag.uni-pannon.hu/id/eprint/18/1/digitalis_ugyfelelmeny_isbn_978-963-396-201-5.zip
|z Dokumentum-elérés
|