Digitális ügyfélélmény-menedzsment
A tananyag célja bevezetni az olvasót az élményteremtés kihívásokkal teli világába, megismertetni a főbb fogalmakat, a kapcsolódó modelleket, s a nélkülözhetetlen segítőtársként funkcionáló CRM rendszereket, amelyeknek a szolgáltatásoknál kiemelt szerepük van a hosszú távú kapcsolatok kialakításában...
Main Author: | Balázsné Lendvai Marietta |
---|---|
Format: | Kit |
Language: | No linguistic content |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Takarékbank a digitális ügyfélélmény megteremtése útján
by: Szabó Petra -
Sales and operations planning
by: Deákné Gál Anikó
Published: (2021) -
Strategic analysis of Zalaegerszeg Proving Ground
by: Szabó Károly, et al.
Published: (2020) -
Értékáramlás térkép vs. folyamattérkép - Mikor melyik vizuális eszközt használjuk a folyamatfejlesztés egyes szakaszaiban?
by: Fehér Norbert
Published: (2019) -
Minőségügyi eszközök a problémamegoldási folyamat során. A szórásdiagram
by: Fehér Norbert
Published: (2022)