A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye
A DSV Hungária Kft.-nél töltöttem szakmai gyakorlatomat, és jelenleg a cég alkalmazásában állok, mint légi szállítmányozási ügyintéző. A cég fő profilja a logisztikai szolgáltatások, lefedve a logisztika teljes iparágát. Munkám során megismerkedhettem a logisztikai folyamatokkal, kiváltképp a légi s...
Main Author: | Kardos Balázs |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az ügyfél-elégedettség szerepe Bankunknál
by: Ujj Fanni -
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
by: Németh Martina -
Eredményes volt a vadpörkölt főzőverseny
by: Mozsár Eszter
Published: (2023) -
A logisztika és a marketing szerepe a szállodai ügyfélkiszolgálásban
by: Orbán Szabolcs -
Duális hallgatók értékteremtő ereje
by: Lucz Vanessza Benita