A logisztika és a marketing szerepe a szállodai ügyfélkiszolgálásban
Manapság a logisztika és a marketing is egy sikeres vállalat meghatározó tevékenységei közé tartoznak. A logisztikai folyamatok szakszerű feltérképezésével, a problémák feltárásával költségeket és időt lehet megtakarítani, a megfelelő marketingeszközök használatával pedig egy cég olyan versenyelőnyö...
Main Author: | Orbán Szabolcs |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
by: Májer Bence -
Az ügyfélélmény szerepe az OTP bank ügyfélkiszolgálásban
by: Rákos Ramóna -
A logisztika szerepe a családtámogatási rendszerben
by: Laskói Zsófia -
A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye
by: Kardos Balázs -
A logisztika szerepe a fesztivál szervezés gyakorlatában
by: Kelemen Attila