A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
Dolgozatomban arra kerestem a választ, hogy a coaching mint eszköz, segítheti-e egy szervezet alkalmazkodását, felkészülését a világ kihívásaival szemben és az OTP Bank Contact Centerének mindennapjaiban hogyan valósul meg ennek gyakorlata? Az írásom első fele egy szakirodalmi áttekintés, amelyben m...
Main Author: | Kovács Rita |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Integrált vállalatirányítási rendszerek szerepe a vállalatok életében. ERP rendszerek jelentősége a vállalatok életében, az SAP rendszer és szerepe az E.ON Ügyfélszolgálati Kft.-nél ügyviteli tevékenységek végzésekor
by: Kozák Boglárka -
Számlázó program online és telefonos felületének megtervezése
by: Halász Franciska -
Kérdezéstechnika alkalmazása a coachingban - különös tekintettel a coaching célok megfogalmazására
by: Hohl-Pus Veronika -
Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
by: Horváth Krisztina -
Az ügyfélélmény szerepe az OTP bank ügyfélkiszolgálásban
by: Rákos Ramóna