CRM-mel az APZ-s élményteremtés útján
A választott téma motivációját egyrészt a Zalaegerszegen épülő, Járműipari Tesztpályán (APZ Kft.) eltöltött duális évek adták, hiszen lehetőségem nyílt belelátni a cég értékesítési-és ügyfélmenedzsment rendszerébe, másrészt az egyetemi években tanult marketing-és menedzsment jellegű tárgyak keretébe...
Main Author: | Blaskovics Bianka |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
CRM-mel az APZ-s élményteremtés útján
by: Blaskovics Bianka -
Agilis projektmenedzsment elmélete és gyakorlata az APZ Kft. példáján keresztül
by: Cserép Diána -
A Jó Állam születésének útján
by: Horváth Nikolett -
Takarékbank a digitális ügyfélélmény megteremtése útján
by: Szabó Petra -
Becsvölgye Község innovatív fejlődése pályázatok útján
by: Gyenese Emese