Takarékbank a digitális ügyfélélmény megteremtése útján
A szakdolgozatomban a Takarékbank digitális ügyfélélmény teremtését vizsgáltam meg, mely elemek és követelmények valósulnak meg a banknál, illetve, mi az, amiben még fejlődniük kellene a piac többi szereplőihez képest. Az ügyfélélmény kifejezés sokkal nagyobb jelentőséggel bír napjainkban, mint azt...
Main Author: | Szabó Petra |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Digitális ügyfélélmény-menedzsment
by: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2021) -
Ügyfélélmény és digitális ügyfélélmény trendek, s azok elemzése az Aegon Magyarország Zrt.-nél
by: Sebestyén Laura -
A Jó Állam születésének útján
by: Horváth Nikolett -
Becsvölgye Község innovatív fejlődése pályázatok útján
by: Gyenese Emese -
CRM-mel az APZ-s élményteremtés útján
by: Blaskovics Bianka