Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében
Napjaink rohanó világában az ügyfélélmény eléréséhez és fenntartásához a szolgáltatás magas szintű minősége, az ügyintézők szakértelme és segítőkészsége, a kedvező árazás, avagy a bank hírneve mellett egyre inkább előtérbe kerül az időtényező szerepe is a banki szektorban. Számos hazai és nemzetközi...
Main Author: | Balázs Bence Ferenc |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében
by: Balázs Bence Ferenc -
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
by: Májer Bence -
Időmenedzsment 4.0, avagy az elvesztegetett idő nyomában
by: Balázs Bence Ferenc -
Az ügyfélélmény szerepe az OTP bank ügyfélkiszolgálásban
by: Rákos Ramóna -
Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
by: Molnár Henriett