Az OTP Bank Nyrt és a Customer Relationship Management, azaz a személyre szabott segítség
Mivel értékesítési területen dolgozom az ügyfélkapcsolatok kezelése egyre fontosabb szerepet kapott a munkámba. Hamar rájöttem, hogy ha sikereket szeretnék elérni, mindent újra kell tanulnom az üzleti menedzsmentről. Akkor még fogalmam sem volt a CRM-ről. Mindezt először teljesen önállóan, saját uta...
Main Author: | Kovács László |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
by: Horváth Krisztina -
A vállalkozásfinanszírozás az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
by: Binder Alexandra -
Az innováció lehetőségei az OTP Bank Nyrt. vonatkoztatásában
by: Szimeiszter Barbara -
Az OTP Bank Nyrt. önkormányzati üzletágának átfogó ismertetése
by: Fóris Brigitta -
Magánszemélyek lakáscélú állami támogatása az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
by: Karsai Krisztina