Az ügyfélélmény szerepe az OTP bank ügyfélkiszolgálásban
Az elmúlt évek során egyre nagyobb szerepet kap a különböző cégek életében az ügyfélközpontúság, illetve az ügyfélélmény minél magasabb színvonalon történő nyújtása. A szolgáltatások így a kereskedelmi bankok számára különösen nagy kihívást jelenthet ez a fajta trend, hiszen ebben az esetben nem egy...
Main Author: | Rákos Ramóna |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
by: Májer Bence -
Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
by: Molnár Henriett -
Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében
by: Balázs Bence Ferenc -
Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében
by: Balázs Bence Ferenc -
Fogyasztási hitelek szerepe az OTP Bank gyakorlatában
by: Kövesi János